Tonight is the night!

Måndagen är avslutad och jag hoppar snart i säng. På något konstigt sätt har jag fått en stickande smärta i min rygg. Fråga mig inte hur eller varför, den bara dök upp! Så mamma har fått massera mig hela kvällen, but it's still there! Känner att natten kommer att bli smärtsam varm och kvav. Just p.g.a. värmen i mitt rum. Jag tror närmare bestämt att det var 30 grader inne i rummet förra natten. Inte nådigt!



En bild från grillkvällen hos Olivia. Varför jag tog fram den är för att denna plats för tillfället är översvämmad. Ja, ni läste rätt. Någonting har gått sönder så att älven har svämmat över. Det leder till att vi imorgon inte har något vatten. Alltså inte hela Skellefteå och säkert någon annan stans också. Så det stora problemet blir: HUR SKA MAN KUNNA GÅ PÅ TOA?! Man får helt enkelt göra som på den gamla goa tiden, gå i skogen!


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: haha har fått vaxpropp :p

2010-05-17 @ 23:46:12
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback