Jag måste ringa nalle puh!

Fredag den 14/5-10

Hallå! Hur är det med er? Med mig är det helt okej, hostan är fortfarande kvar, men rösten är tillbaka. Vilket är skönt!

Som jag skrev igår så skulle jag gå på stan med Elin idag, som vi då gjorde. Vädret var dock inte jättebra från början - regn. Fast man håller sig inne iofs, så det gjorde inte jättemycket. Letade efter ett par jeansleggings, men hittade tyvär inga. Så det kändes som att man skulle komma hem tomhänt. Vi gick in på H&M en sista gång och jag hittade mina drömbyxor. Vet inte hur jag ska kunna förklara hur de ser ut, men man kan säga att jag blev förälskad. Dock var de för dyra, så det blev inget köp. Hittade dock en skjorta! Så här kommer en bild på skjortan jag fick igår och den jag köpte idag.



-Brun/grön skjorta från H&M, 149:- 100:-
-Svartvit skjorta från Ellos, pris okänt.

Ikväll blir det att fara till Adam och vara med han + några till. Blir skitroligt!


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Fin ny header :)



Kolla in mina egentagna foton när jag letar kändisar i New York ♥ ♥ ♥

2010-05-14 @ 16:44:37
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Marika

Svar: Ok:) Här är det bara bra:)

Ska du hitta på idag?

2010-05-14 @ 17:18:42
URL: http://missychick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback