Och jag sprang naken bort mot solen.

Känner mig på rätt dåligt humör om jag ska vara ärlig. Just för att jag missar träningen ikväll OCH för att jag egentligen skulle sjunga på en konsert ikväll. Tyvärr var jag tvungen att ställa in båda två eftersom min hals och min näsa täpper till. I morse kunde jag knappt prata, igen. Det är verkligen inte roligt att vara sjuk nu under sommaren!

På våran färd mot kaplan idag var jag och Elin tvugna att stanna upp och vila oss. Inte p.g.a. dålig kondition utan mer för att solen verkligen hettade på oss. Så vi stod i skuggan ett tag och svalkade av oss. Annars skulle kaplanarna tro att vi hade ramlat i älven eller liknande. Ja ni fattar..

Gick sedan på stan med Ramona och hittade en underbart söt hatt som hon köpte direkt. Man såg verkligen lyckan i hennes ögon då den placerades på hennes lilla huvud! Kolla på hennes blogg senare. Den lär nog bara handla om hatten ;)

Eftersom det varken blir fotboll eller sång så sticker jag, Rebecka och förmodligen några fler ner till kanot. Det kommer nog att bli superbra! Just för att vädret är awesome och kanot brukar vara ett härligt ställe att vara på :)


Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

SVAR haha, då kan det inte ha varit något livsviktigt alltså ;)

2010-05-18 @ 17:09:43
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback