You set my soul alive.

Lördag den 22/5-10

Godmorgon! Lyckades sova rätt bra i natt, eller väldigt bra ska jag väl säga. Somnade kring tjugo i ett och vaknade vid nio, som iofs var rätt tidigt. Fast då sov jag hela natten, så det jämnade väl ut sig.

Nog pratat om min sömn. Känner mig bättre idag, men näsan är fortfarande tät, så helt frisk är jag inte. Hoppas verkligen att jag kan träna imorgon annars blir jag gaaaalen. Har inte tränat på snart två veckor. Benen vill bara ut och springa, springa för allt de har, men det skulle nog sluta i lunginflammation eller liknande. Kändes inte alls peppande.

..någonting som jag däremot ser sjukt mycket fram emot är att fara utomlands. Om exakt en månad, den 22/6, åker jag och min familj till Bulgarien i två veckor. Kollade just in hotellet och det verkar väldigt lovande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback