Vågorna gungar mig.

Torsdag den 6/5-10

JAG ÄR HEMMA! Skönt som attans måste jag säga! Speciellt då jag vet att vi inte har några kommande pluggprov, alltså räknas inte nationella in. Känns jävligt skönt!

Hade som sagt datakunskapsprov idag och tyska nationella - Hören. Datakunskapen gick rätt bra och det gjorde tyskan också. Fick även tillbaka provet vi gjorde och resultatet har hållit mig glad hela dagen - ett MVG rakt ner i fickan. UNDERBART! Gympan gick dock inte jättebra. Visst, det var roligt, men brännboll har aldrig varit min starka sida. Iallafall inte då man ska slå.. Ska ta och träna på det där!

Nu ska jag bege mig till stan igen för att sjunga.


Kommentarer
Postat av: Micke

Ett till MVG? Jadu, det är inte vidare ovanligt med dig ;) PS.Tjejer brukar vara kassa på brännboll, det är bra så det är (kanske fördom men.... jag tycker iaf det)

2010-05-06 @ 21:00:17
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Åååh, jag som älskar brännboll :D

2010-05-06 @ 21:45:38
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback