We get it on most every night when that moon is big and bright.

Det blev grillning ikväll och nog blev det lyckat! Var dock meningen att vi skulle hålla till på kanotudden, men där var det fullt. Så vi fick vara vid pierre där det även var riktigt mysigt och fint. Fanns också en plan, redo för brännboll ;) Det blev tjejerna mot killarna, även fast vi hade två killar på vårat lag. Hur som helst var det riktigt roligt och jag fick även iväg bollen flera gånger. En awesome kväll helt enkelt :) Vi var jag, Adam, Ville, Alle, Victor, Pierre, Simon, Ida och Olivia.

Just nu..ja, jag sitter och dricker Trocadero som var ett rätt bra tag sedan jag drack. Gott som vanligt iallafall! Ska sitta uppe ett tag till innan jag lägger mig. Fast, det borde jag inte göra. Låg uppe en timma och hostade, inte konstant, men ni vet då man håller på att somna, så kittlar det så förbannat i halsen så att man måste hosta. Då man har hostat så måste man hosta ett x antal gånger till, så ni vet hur det är..

Hoppas att ni har haft och har en fin lördagskväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback