When I love you a little less than before.

Mina vänner, min hals har börjat svida! Jag som hade hoppats att jag skulle klara mig, men nu är en förkylning påväg. Känner mig hängig, kroppen värker och halsen svider. Fasen, detta var ingenting som satt bra just nu! Kändes inte alls peppande att gå omkring och snuva..

Bäst att jag lägger mig och försöker att sova bort den. Har redan ätit en apelsin som kryllar av C-vitamin. Nu hoppas jag bara att mitt immunförsvar kan hjälpa mig att INTE bli sjuk. Kom igen nu!



Bjuder på en bild på min fina kisse som var min fotomodell ikväll. Var på ett fotohumör och ja, då gick det över kissen..

Sovgott♥


Kommentarer
Postat av: Micke

Vilken söt kisse du har :) Fast det är sällsynt med sånna som inte är det.

Jag är nästan helt frisk från min sjuka som jag haft i 5,5 veckor ungefär. Det började med halsont, sen blev det hosta och slem i lungorna och snuva.



Hoppas du klarar dig ifrån det, hörde en tant på stan säga att hon haft det i 9 veckor så jag är inte värst iaf.

Skulle du få det, skaffa Molipekt (osäker på stavningen) för det gör så skrotet far upp ur lungorna fortare = snabbare frisk.

Krya på dig! Nu väntar sängen för min del, måste sova. Gymdag imorrn.

2010-05-07 @ 01:49:28
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Carolina [fotograf]

Underbar bild sötis!

2010-05-07 @ 13:33:21
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Nicole

söt bild :)

2010-05-08 @ 19:13:21
URL: http://momentsofnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback