You call me strong, you call me weak.

Det är verkligen sommar ute nu, jag känner det! For till bergsbyn med Linn, Victor, Ville, Simon och Olivia. Körde då bara i leggings, shorts, skjorta och skinnjacka. Frös jag? Nej det gjorde jag inte. Då mina vänner, då är det sommar! Hade även på mina saknade gladiatorsandaler, som jag förhoppningsvis ska ha imorgon också. Vad är bättre än sådana? Ja, jag vet inte!

Imorgon lär uppdateringen bli rätt kass. Ska försöka mig på att sjunga på sången och även träna. Som ni förstår var det ett rätt bra tag sedan nu och jag längtar verkligen efter att träna. Så imorgon ska jag försöka, varesig det kommer att gå åt helvete eller inte! Madde är ingen slappis, hon är fasiken sportig!

Nu ska jag lägga mig. Imorgon är det sista nationella provet...i tyska, läsförståelse. Känner ingen nervositet, lär nog gå ganska bra, hoppas jag iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jag behöver också ett par bikinitrosor. Svarta <3 ;)



Kram

2010-05-20 @ 09:13:07
URL: http://chokladbanan.blogg.se/
Postat av: Carro

SV: Jadå, det får vi göra ;)<3

2010-05-20 @ 09:18:30
URL: http://chokladbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback