And if you break a heal I will carry you in the night

Tisdag den 9/11-10

Blev väckt av min förkylda fader vid halv elva i morse. Kändes bra att kunna sova någorlunda mycket inatt. Känner dock att denna kväll kommer att bli tidigare. Dear John gjorde verkligen att jag fastnade framför datorn, fast jag bara hade tänkt se en snutt av den.

Idag har jag pluggat i drygt 3 timmar och jag kan säga såhär - det känns! Jag är helt död i huvudet, så vi får se vad jag hittar på ikväll. Just nu känner jag inte för någonting alls. Kanske ska ta mitt äckliga ansikte och bege mig till konsum för att skrämma upp lite folk och köpa mig lite popcorn. Det är någonting jag ALLTID kan äta, oavsett om jag är sugen eller inte. Tror att det är som en slags drog för mig, jag vet inte. Vi får helt enkelt se om jag orkar gå dit. Känner av min höft, som jag aldrig har gjort förut? Vad händer mig. Åldras jag för fort eller? Jag ser banne mig ut som en gammal tant då jag går med min ömma höft. Linn, jag vet hur det känns nu!

Näe nu ska jag sluta vara negativ. Idag är inte min dag, verkligen inte.

                                          

Detta är min hjärna fullproppad av nu. Underbara natur♥


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Tack! :) jag kan inte :( Jag ska äta lunch och se film hemma hos Linnea i min klass:/

2010-11-09 @ 16:54:50
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Hjälp! Ser ut som rena rama grekiskan ju!



Sv: Kul att du gillar videon! :D



Men vad bra jag är, haha! Det var så lite :) Jag brukar inte heller fota porträtt så ofta, speciellt inte av andra. Men det är helt klart något jag vill komma igång med igen :)

2010-11-09 @ 18:30:57
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: Micke

Du har verkligen inte ett äckligt ansikte! Blir lite irriterad då du klankar ner på dig själv Madde. Du vet att du är söt, folk säger det ju dessutom jämt o ständigt till dig så du borde veta det :)



Popcorn är jäkligt gott men jag tror du är mera förtjust i det än mig. Mjukbröd däremot, det kan jag äta hur mycket som helst av.



Man behöver föresten inte alltid hitta på saker varenda kväll, ta en lugn slapparkväll och ta ett långt bad med musik (något mina fördomar säger att tjejer gör då de vill slappna av):)

2010-11-09 @ 18:42:15
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback