Baby goodbye

Tillbringade kvällen hos Elin med mycket depptalk. Ingenting jag vill gå in på, finns inget man kan göra åt det helt enkelt. Hur som helst blev det inte bara deeptalk, mycket skratt och mycket kollande i skolkatalogen också.

Imorgon bär det av mot schtan för att möta upp Linnea. Åker med Simon upp, trevlligt med sällskap. Sedan går jag och Linnea omkring på stan och tar oss efter det en fika troligtvis på Wayne's. Blir nog superbra! Kvällen tillbringar jag med Elmira. En toppendag helt enkelt!

Jag blev för övrigt klar med min novell ikväll också. Känns riktigt skönt. Brukar aldrig bli klar med noveller, är dock riktigt duktig på att hitta på en början. Har no börjat med x antal noveller, men bara slutat på roten av x, om ens det. Känner mig faktiskt en aning stolt över att jag blev klar med den. Slut brukar inte vara min starka sida.

Nu snart ska jag bege mig mot sängen, men först some muuuusic!



Faster Madelené och brorson Alvin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback