Baby this is my song

Tisdag den 16/11-10

Yeah, jag känner att uppdateringen är på topp nu. Eller vad säger ni?

Jag lyckades sova hyffsat bra inatt, men vaknade x antal gånger av att vara orolig över att försova mig. Jag trodde nämligen att väckarklockan skulle dö p.g.a. strömavbrott, mobilen skulle dö och min lillebror inte skulle vakna i rätt tid. Ja jag var verkligen jätteorolig, men jag kom mig upp i vanlig tid och var i tid till skolan också. En hyffsat bra start på morgonen eller hur?

Sedan kommer vi till provet. Alla var nervösa, men när jag fick provet och kollade in första uppgiften var den understökad på mindre än en minut. De kommande 7 uppgifterna gick också på kort tid, kanske högst en kvart. Sedan kom de uppgifterna som behövde lite mer uppställningar, men jag behövde som mest 2 timmar av de 3 timmarna och 30 minutrarna vi fick. Vilket är lite ovanligt då det gäller fysiken, men jag har börjat förstå mig på den nu och det kan jag inget annat än att tacka för! Verkar även som att jag har gjort rätt på alla uppgifterna då alla i klassen började prata om dem, så jag kan nog garantera ett VG från min sida och kanske ett betygsnäpp högre till och med?

När jag kom hem från skolan hjälpte jag far att måla om inne på toan samt möblera om i vårat allrum här på övervåningen, så nu är det riktigt mysigt och jag har suttit där drygt en och en halv timma och bara myst på. Älskar då man lyckas få till det!

Men nu ska jag återgå till att vara en nörd och plugga tyska och engelska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback