Come back and say you love me

Lördag den 13/11-10

Vet ni vad jag har gjort idag? Kanske inte så svårt att gissa - plugg! Fast, förutom plugget, har jag möblerat om i mitt rum. Har nog inte möblerat om mitt rum på flera år, eller det har jag inte gjort! Så jag kände för en förändring. Ingenting jag har funderat över, det bara kom upp ur timma intet. Så nu ser mitt rum en aning annars ut, så då får vi se hur länge jag har det så här. Jag har även varit ute och tagit lite kort på fåglar, som ni kan se på det föregående inlägget. Riktigt svårt att få till bra bilder, men några helt okej bilder fick jag.

Nu snart ska jag sticka ner till konsum, sedan beger jag mig hem till Linn tillsammans med Felicia för att ha en riktigt trevlig kväll. Kan gissa på att det blir film, hur som helst kommer det att bli riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback