Everybody dance now

Det där med glasögonen på förra bilden - det var ett skämt! Jag som trodde att jag skulle få kommentarer av folk, men icket.. Hur som helst är det ett par gamla solglasögon som jag har tagit bort själva glaset på. Så att man bara har bågen kvar. Tyckte att de blev riktigt snygga och jag lyckades till och med att lura Elmira. Mission completed!

Hade en riktigt trevlig kväll med Elin och Elmira ikväll med skräckfilm, där jag bokstavligt talat blev mosad av Elmira och Elin som skrek och nyptes. Rätt lustigt och måste sett rätt kul ut. Var dock en riktigt bra film, "The Eye".

Tyvär är jag inte på ett sådant bra humör ikväll, trots den trevliga kvällen. Så jag avslutar inlägget och dagen här!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Aha :) Har en vän som bott där.



Brukar du fota porträtt också eller är det mest bara natur? Har du något favoritmotiv? :)



Hoppas att du känner dig gladare imorgon! :)

2010-11-06 @ 01:57:21
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback