I get tired and upset

Söndag den 21/11-10

God förmiddag! Förkylningen har börjat gå över vilket jag är riktigt tacksam för. Hade dock en jobbig natt med snor som har runnit och en hals som har ömmat, men nu är smärtan över och snoret har börjat ge upp. Så imorgon ska jag nog kunna vara så gott som frisk, om det nu inte skulle bli en sväng till.

Sitter just nu i blött hår, men i min nya tröja och väntar på att klockan ska gå. Om ganska precis en timma kommer Linn och hämtar upp mig. Då blir det att fara in till stan, först för att lämna tillbaka ett par leggings, men även för att ........ se Harry P! Jag är väl inte världens största fan då det kommer till HP, men man måste ju nästan se alla filmerna och då den första delen har fått sådan bra kritik är det ett måste!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback