I had the time of my life

Måndag den 22/11-10

Jag börjar detta inlägg med att säga grattis till min vän Alle som fyller 17 år idag! Grattis Alledude! :D

Kan säga att jag inte var direkt peppad på att fara till skolan imorse, men det var bara att ta sig i kragen och kämpa sig dit. Dock gick dagen riktigt fort och vi fick tillbaka historiaprovet som resulterade i ett MVG och ett "Strålande!". Det kändes så otroligt härligt att börja historiakursen med ett MVG, bara att fortsätta att kämpa med det alltså! Resten utav dagen gick skapligt bra och nu sitter jag här vid datorn. Imorgon har jag sovmorgon och det känns riktigt skönt. Dock fick jag höra att vi kanske får tillbaka fysikprovet då - det nationella alltså! SPANNEND!

Nu ska jag kolla genom tyskan åter igen, även fast det känns som att jag kan allt. Som är en riktigt härlig känsla!

Det är nu eller aldrig, go go go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback