I'm already free

Måndag den 29/11-10

Puuh! Sitter och skriver på en bokrecenstion som ska in på onsdag. Jag brukar inte vara en sådan som skjuter upp saker till de sista dagarna, men jag har haft för mycket annat för mig för att ha orkat lägga ner någon slags energi på det. Jag ska prata med svenskaläraren om jag kan få lämna in den i slutet av veckan. Har ju mina ursäkter med alla prov och läxor, heh.

Dagen rullade på och var riktigt trevlig. Jag och Elin började prata om julklappar och jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till alla. Har skrivit en lista, men jag brukar inte alltid följa den. Så det lär bli saker jag inte ens hade haft tanke på före. Vi får se hur detta I-landsproblem urartar sig! Jag fick även tillbaka mitt tyskaprov som resulterade i ett MVG. Kändes riktigt skönt och bra så här i närheten av jul och allt. Hoppas bara att biologiprovet och matteprovet går lika bra!

Nu ska jag läsa genom biologin en gång till, sedan går jag ut och går med Felicia. Var ju ett tag sedan nu. Så vi ska vara riktiga kämpar och ska ut i den -20 gradiga kylan!



En vacker bild på två riktigt fina tjejer!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback