In fact I don't know nothing at all

Lördag den 27/11-10

God eftermiddag! Jag känner lussebulle lukt i hela huset. Jag och min mor håller nämligen på att baka lussebullar och nu är de inne i ugnen. Smaskens!

Förutom baket har jag pluggat och tagit lite kort samt kollat genom gamla bilder på datorn. En sak jag reflekterade över och som jag alltid funderat över är om jag har ögon som ändrar färg beroende på vilken årstid det är. Så här har ni några bilder på mina fagra ögon:



Rätt roligt att jag får mer blåa ögon på vintern och mer gröna ögon på sommaren. Varför vet jag inte och ibland får jag även lite gråa ögon. Haha, vilken färg har jag inte?

Ikväll blir det att vara med Filip och Elin, blir nog riktigt trevligt! Lägger upp lite bilder senare under eftermiddagen :)




Kommentarer
Postat av: Ibbe

Svar på: Haha, vilken färg har jag inte?

- Bruna.

2010-11-28 @ 12:57:57
URL: http://ibbilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback