Komm und hilf mir fliegen

Kollade genom engelskaglosorna och tyskan - de satt som en smäck! Därefter knöt jag på mig mina joggingskor och tog en riktig powerwalk med FellsPells. Jag vet inte hur fort vi gick, men rörelseenergin var nog riktigt jäkla hög! Så nu har vi förbrännt redigt med fett, eller hur det nu var.

Efter det blev tog jag mig en varm dusch och hoff poff var kvällen slut och jag sitter vid datorn. Ska stänga av den strax och lägga mig. Jag är redigt trött och känner att jag behöver sömnen, mest med tanke på att vi har en riktigt lång dag imorgon!




Kommentarer
Postat av: felicia

SV: åh ja (Y)

helt loco, fattar inte vart de kom ifrån

2010-11-17 @ 22:38:24
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback