Mikrofonkåt

Tisdag den 30/11-10

Imorgon är det december, imorgon är det en månad kvar av detta år. Sedan är 2010 ett minne blott. Känns rätt sjukt och konstigt. Att på en minut kan allt ändras från ett år till ett annat.

Var otroligt skönt med sovmorgon och 9½ timmas sömn. Vaknade dock upp dyngtrött, så det blev nog för mycket av det gooa. Dock har det varit en rätt lugn dag med biologiprov bl.a. Inte så att jag gillar att göra prov, men det är en lättelse att ta bort någonting tungt från axlarna. Dock har vi kvar ett matteprov innan vi får jullov och det är jag mer nervös över. Inte så att jag är dålig på matte, men att börja med något totalt nytt och sedan bygga på det allt mer gör en rätt..nervös för att man inte ska ha fattat grunden och sedan göra allt fel. Det återstår att se iallafall!

Efter skolan gick jag iallafall på stan ett tag med Ramona och jag lyckades att hitta två julklappar, dock har jag kvar ett x antal. Så vi får se då jag köper dem. Måste börja ta itu med detta!

Nu ska jag plugga lite engelska och kolla genom den snabba bokrecensionen jag gjorde igår på en halvtimma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback