No more lies

Söndag den 28/11-10

Godmorgon! Jag vaknade upp, precis så som i filmer till en skön sol. Jag låg helt hopkurad i sängen med kuddarna överallt och täcket runt om mig. Riktigt mysigt var det! Kanske mest med tanke på att det är första advent idag. Tiden har verkligen gått så otroligt fort. Snart är denna hösttermin slut och efter det har jag bara halva gymnasiet kvar, sedan går jag ut, tar studenten i natur och beger mig ut i världen. Oj, jag kan som inte fatta det!

Igår spenderade jag som sagt kvällen med Fiskpinnen och Remouladsåsen. Vi begav oss ut i snöstormen, mot konsum, som på den gamla goda tiden. Sedan tog vi lite flummiga kort och efter det såg vi filmen "Extreme Movie". En väldigt spårad film, men ack så rolig. Efter det lämnade Fiskpinnen oss och jag och Remouladsåsen satt och pratade. En riktigt trevlig kväll. Något vi absolut måste göra om!

Nu har jag laddat upp lite bilder till datorn, men nu ska jag lägga mig och läsa genom biologiboken. Vi har ju prov på tisdag, så jag måste vara förberedd ;)




Kommentarer
Postat av: Neha

Snygg bild:D

2010-11-28 @ 18:35:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback