See me with him is turning you on

Tyskaplugget gick bra och så gjorde även engelskaläxan. Sitter nu och ler för mig själv, är dock ingenting jag tar upp här. Dock är den stora frågan: När ler jag inte? Jag har för övrigt plattat håret också för att Elin, ELmira och Hanna alltid har velat se mig i det. Så imorgon kommer de att få en chock då jag träder in på fysiken med plattat hår! Varför jag har plattat det nu är för att det annars tar så otroligt lång tid att platta det och skulle aldrig hinna med det under morgonen, dock har jag ju sovmorgon, men jag gjorde  det ikväll istället!



Ja en riktigt oseriös bild med mina otroligt fagra tänder och mitt otroligt vackra ansikte som verkligen lyser upp hela rummet. Sedan får vi inte glömma mitt platta hår. Jag ser nästan ut som en slickad katt, precis som pappa alltid säger. Vad tycker ni?

Man ska alltid våga och verkligen köra på det man känner, det lönar sig i slutändan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback