She won't look at you

Jag och min skarpa hjärna har jobbat hårt idag. Vi hade fått hem ett blad med erbjudanden från Frasses, där man kunde delta i två tävlingar för att vinna respektive saker från båda två. Ett var 15+ långt ord, som jag otroligt nog lyckades klara på mindre än fem minuter. Ordet var dock inte jättesvårt, men visst blev man lite glad i hjärtat. Inte nog med det så ägde jag på fem fel också. Inte illa pinkat Madde!

Jag var för övrigt ute och gick med FellsPells i den -22,5 gradiga kylan. Riktigt trevligt som vanligt och vi fick en ytterst vacker vit mascara på ögonfransarna. Det gillar vi! Därefter har jag suttit och kollat på 2 and 1/2 men som jag älskar och pluggat på den vackra biologin jag borde kunna utan och innan nu. Great!

Nu ska jag lägga mig, även fast jag har sovmorgon till kvart i elva imorgon, så känner jag att jag behöver ta igen lite sömn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback