We humans are so perfect strangers

Har varit sjukt duktig, om jag får berömma mig själv och jobbat med fysiken i hela tre timmar till och från. Jag har gått genom 5 kapitel, som är ca. hälften av fysikkursen! Fick sedan ett sms från min lilla Fellepelle om en sväng ut och gå. Så efter en sen middag klockan sju gick vi ut och gick i en halvtimma RASKT! Jag ska inte skryta, men jag går riktigt fort, fortare än min mamma som är ute och gå dagligen. Felicia går lika snabbt, så det var bara att hålla tempot, vilket jag tycker att vi gjorde riktigt bra! Hur många kilometer det blev vet jag inte, men en halvtimma gick vi riktigt snabbt och trevligt var det också såklart!

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha bort all svett. Luktar som en äcklig gris och är lika blank som när man just har badat , så duschen är väldigt välkommen!


Min otroligt fina lillebror!♥


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Hihi :]

2010-11-08 @ 10:14:50
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback