What is on your mind?

Torsdag den 11/11-10

Godmorgon kära vänner! Hur är det med er? Med mig är det helt okej. Det snöar ute, så det håller mitt humör uppe, annars skulle det nog vara rätt lågt. Sov så otroligt dåligt inatt med massor av konstiga drömmar, sedan har jag legat vaken i x antal timmar också. SÅ jag kanske sov 4-5 timmar som längst? Kommer att somna direkt jag lägger mig på kudden ikväll kan jag gott lova.

Nu snart ska vi äta, sedan beger jag och min mor sig in till stan - sång. Kommer att bli riktigt spännande och kanske får jag övningsköra? Ingenting jag egentligen känner pepp för, men mor min är inte jätteförtjust att köra i snöoväder. Såå o värsta fall får jag vara en riktigt quinna och ta på mig ansvaret. Jag tycker för övrigt väldigt synd om de som kör upp i detta väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback