You and me

Jag trodde att kvällen skulle sluta med att titta på tv hela kvällen(eller fysikplugg...), vilket egentligen inte hade gjort mig något. Det blev dock ändrade planer, så jag "gick över" till Pierre(dryga 2 kilometer) för att umgås med honom, Adam och Ville. Ytterst trevligt, vi snackade mycket om den kommande vintern och skoterkörningen. Åh vad jag längtar!

Vi spelade sedan Chicago, som resulterade i att vi kastade kort på varandra. Ni vet proffsen som kan kasta av en morot med ett kort, eller han som släcker ett ljus med ett kort? Om ni inte har sett det så finns det massor med klipp på youtube ni kan kolla upp. Det som även hände den kvällen var att jag, lilla flickan Madde, ägde ut grabbarna 2/3 matcher. Trissar, stegar, kåkar och färger. Ja de blev verkligen totalt utägda och jag ska väl vara lite stolt över det? Jag kanske ska satsa på en karriär inom kortspelande, typ Las Vegas? Utmana mig inte i klädpoker iallafall, då åker alla kläderna av, förutom på mig, hehe.

Nu ska jag lägga mig. Imorgon ska jag plugga fysik så att det ryker ur öronen på mig, sedan skulle jag umgås med Linn under kvällen. Blir nog riktigt bra!

Kvällens kommentar:
Medan alla letar förtvivlat efter två bortkastade kort säger Ville som ligger på golvet:
V - Kolla i Maddes hår, där är de säkert!
A - Haha, jag ska kolla upp det!
V - Du kanske hittar något mer än kort där i?


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Precis, hehe ;)



Aha, då förstår jag :) Det är nog rätt klokt att gå ut skolan först, så slipper man tänka på den också. Är det musiken du vill satsa på i framtiden eller något annat?



Det skulle jag gärna vilja göra! Du får meddela om datum, plats osv. när du vet :)



Delar av resultatet stämde verkligen in, i alla fall på personligheten :) Jag tycker i övrigt det var lite komiskt att det stod yrken som artist och lärare med tanke på beskrivningen av personligheten ;)



Har du någon msn eller liknande som du brukar vara inne på? Är lite smidigare än att bara skriva via bloggarna och så hade det varit kul att lära känna dig mer :) Tycker du verkar vara en jättehärlig tjej!



Om du vill kan du lägga till min blogg-msn (som blivit den jag är mest aktiv på, den privata kollar jag än så länge bara mailen på): [email protected]



Lycka till med pluggandet!



Kram

2010-11-13 @ 03:12:43
URL: http://santapola.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg:)

2010-11-13 @ 10:46:26
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback