You don't really care do ya?

Torsdag den 25/11-10

Det är snöstorm här uppe i norr! Snöar som bara den och jag säger så här: I LIKE IT! Visserligen är det lite jobbigt att gå till och från skolan(läs till och från bussen), men jag ska inte klaga.

Hade tyskaprovet idag och jag måste säga att det gick riktigt bra. Dock blev jag lite paff över hörövningen som var med, men den gick hyffsat bra och så gjorde resten utav provet också. Så det kan nog bli ett bra resultat på det! Vi fick även tillbaka fysikprovet och jag fick ett VG+. Jag kan bara säga. WUNDERBAR! Fysik som aldrig varit min starka sida har nu börjat visa sig gå riktigt bra. Jag fick dessutom två solar(dvs. MVG-kriterier) så en till och jag hade snuddat vid ett MVG. Kändes inte helt fel. Gjorde helt klart min dag! Adam berättade dock att han hade varit ute och kört skoter, så lite avundsjuk blev man väl, men den dagen kommer väl snart också :)

Jag har även hunnit övningsköra lite i snöstormen och det var verkligen inte det lättaste. Jag körde dock inte så långt eftersom pappa skjutsade mig till och från sången, men den lilla biten jag fick köra var riktigt svår iom snön som yrde omkring oss och alla bussar som körde förbi - snömoln tjockt som en bulle. Så lite spännande var det, men det gick bra och vi kom hem hela och levande.

Nu ska jag börja att plugga lite till biologiprovet som är på tisdag, dock kommer det inte att bli så jättemycket. Känner att jag måste få lite ledigt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback