You know it takes two to carry us through

Jag har ikväll pluggat fysik i drygt två timmar. Känns riktigt skönt och jag gav mig även på MVG-uppgifterna som jag klarade ovanligt lätt. Kanske kommer detta kursprov att gå rätt bra ändå? Jag håller tummarna för det och hoppas att även ni gör det, för min skull :)

Medan jag pluggade tänkte jag tillbaka till det undersköna Bulgarien och även tillbaka till hur jäkla brun jag var! Jag insåg nog aldrig hur brun jag faktiskt var, även fast jag blev kallad för pepparkaka och diverse andra "smeknamn", men när jag nu kollar tillbaka till mitt fotoalbum så kan jag erkänna - jag var jävligt brun!



Jag skulle verkligen inte neka till att vara så brun. Nu ser jag ut som en tavelkrita, beredd på att bli uppsmulad.

Med denna längtan säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback