You're like a hurricane

Din personlighetstyp:
Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.

Detta ska då vara jag i ett nötskal efter ett test jag gjorde på en hemsida. Vet inte om allt passar in, men det var rätt roligt att se att de flesta yrkena ovan är några jag funderat på!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är adressen till hemsidan? Vill göra testet jag med, kul att se vad det blir för resultat :D

2010-11-09 @ 19:57:05
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback