A sneaky little fly on the wall

Jag är nu hemma efter en otroligt skön dag! Som ni vet gjorde vi inte särskilt mycket på Fotot. Därefter gjorde jag och Elin lite kemi innan vi begav oss till stan för att leta reda på en jacka for me. Tog ett rätt bra tag och det blev varmt att ta av sig och ta på sig kläder hela tiden, men till slut hittade jag den perfekta jackan på Stadium! Det sved lite i plånkan, men eftersom min ekonomi är väldigt stabil just nu så var det inga problem att punga ut 1.300 spänn, men som sagt så sved det lite.



Här har ni en bild på färg och..lite av utseendet. Orkar kanske ta en bild med den på, men det återstår att se.

Vi fortsatte våran vandring efter tjocktröjor till den kommande vintern, men det enda jag fick med mig var en kofta. Bättre än inget såklart, men jag hade tänkt mig en tjock och mjuk tröja till vinterns kallaste dagar. Får fortsätta mitt letande senare!

Ikväll vankas det pokerkväll @ Adams place. Blir nog skitbra! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

va med i veckans blogg på min blogg!

väldigt lätt att vinna kolla in mer på

www.nimitz.blogg.se för att se hur du kan vinna!

ps.det är såklart grattis ta en titt!

2010-10-02 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback