By now you will be gone

Måndag den 18/10-10

Jag ursäktar den kassa uppdateringen igår. Hände lite saker under kvällens gång som jag helst inte vill gå in på. Så jag kände att bloggen låg långt bort bland mina prioriteringar. ÄNDÅ, på något vis, blev det ett besöksrekord på hela 70 unika läsare och det är för MIG väldigt mycket! Jag menar, en liten blogg här upp i Norrland, hur mycket har man att komma med egentligen?

En annan sak jag även undrar över. Mina besöksrekord kommer alltid då jag är som sämst på att uppdatera, vad kan detta bero på?

Sov inte särskilt bra inatt, så dagen har varit rätt dryg. Fick dock tillbaka matteinlämningsuppgiften och hade alla rätt, fick även tillbaka tyskan och där var det två poäng från MVG. Så det satt riktigt bra i kistan! Nu ska jag strax börja plugga lite kemi, sedan ska jag höra med mor om jag kan få baka bullar. Jag blev otroligt sugen på att baka!




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan inte.. Du går ju det, och jag vill inte komma och överglänsa dig med mina kunskaper i fysik!

2010-10-18 @ 17:59:48
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/
Postat av: Micke

Vad det än gäller som hänt/händer så tänk på att använda sunt förnuft/din intelligens i första hand då känslor kan förblinda en totalt vad det än är. Onödigt drabbas av problem man kan undvika helt enkelt.



PS.Testa göra någon skum bulle också, typ med citronpeppar i för att experimentera!

2010-10-18 @ 20:41:51
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback