Det här är slutet på vår film

Spenderade som sagt kvällen hemma hos Carro tillsammans med Elin, Ramona och Johanna. Otroligt trevligt var det, måste göras om lite oftare! Vi snackade lite, sedan såg vi "Harry Potter och Halvblodsprinsen" som jag aldrig sett tidigare. Jag är inget bigfan av HP, men det var en helt okej film. Tycker dock att det börjar spåra mer och mer. De första 4 filmerna var helt klart bäst!

Alla begav sig dock hem tidigt p.g.a. bussarna, så jag satt på bussen hem vid tjugo över tio och mötte sedan upp Filip för att gå en liten prommis. Inte särskilt kallt med tanke på min mysiga jacka och trevligt var det också, även fast det inte blev allt för länge vi pratade!

Nu sitter jag och skriver lite på min novell, sedan beger jag mig mot sängen. Imorgon blir det plugg till kemi och matteproven. Efter det ska jag och Linn se film, blir super!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback