Du är din hjälte

Tisdag den 26/10-10

Hallå! Jag känner ingen större blogglust för tillfället, eller jag har väl inte så mycket att skriva om så att säga. Hade sovmorgon > fysik > vara på Campus och lyssna på de som går högskola. Ingenting jag fann jätte intressant då det jag vill gå inte fanns där. Man fick dock en goo kanelbulle, så det tackar jag och bockar för!

Gick sedan på stan med Elin och Maja, hittade mig ett par nya jeans för 149 spänn på bikbok. Inget dåligt kap, just för att jag har ett par likadana fast gråa och de sitter som en smäck och har inte "gått ut sig" ett dugg. Så jag köpte ett par ljusblåa också. Rekommenderar alla kvinnor som läser min blogg(ja jag har ju faktiskt manliga läsare också) att köpa sig ett par!



Nu ska jag göra historian, svenskan och tyskan. Köpte med mig lite godis idag, så jag ska nog kirra detta med hjälp av lite sockerkickar!


Kommentarer
Postat av: Julia

Riktigt snygga jeans! :D

2010-10-28 @ 19:35:23
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback