Give a little more

Söndag den 31/10-10

Idag är det halloween, eller är det idag? Jag har aldrig riktigt fått greppet om vilka dagar man ska klät ut sig på och vilka man inte ska göra det. Gjorde nämligen några misstag då jag var yngre och gick ut någon dag för tidigt eller för sent. Skulle vara bra om de kunde skriva i almanackan "Klä ut dig idag" eller liknande.

Hade iallafall riktigt trevligt här hemma med Linn på besök. Vi såg massor av filmen och tog det bara lugnt. Var ritkigt behövligt. Vi somnade även just efter tolv och vaknade vi halv elva, så nog fick man sova ut alltid. Någonting jag också behövde.

Nu på morgonen har vi bara suttit framför tv:n och sett på "X-effekt". Ett väldigt tillgjort program, men på något sätt är det väldigt underhållande. Är tydligen maraton idag och håller på till sex. Fast, jag ska inte se fler program. Tror vi såg..fyra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback