"Hallå hallå, det här är Sven Melander!"

Tisdag den 12/10-10

Jag och Filip lyckades i princip att hålla våran deal igår, jag somnade dock inte förrän halv tolv. Vilket var ruskigt skönt då jag vaknade 9.00! Jag sov alltså 9½ timma inatt, vilket jag inte har gjort på ett jäkla bra tag! Det var en sådan natt då man somnar och vaknar upp direkt. Ni vet, man sover så djupt att det känns som att natten har gått på en sekund. Jag måste verkligen varit trött igår, vilket jag till viss del var.

Dagen har gått riktigt fort och solen har lyst varmt, så inga leggings för mig(använder de som långkäsch(=långkallingar)). Vi hade fysik, biologi och kemi som alla tre gick supefort och nu sitter jag här. Har hunnit hjälpa pappa med att göra "Biffar med västerbottensost". Så nu står de i ugnen och ska stekas klart. Otroligt gott är det! Till det äter vi fjärilsmackaroner. Skulle ni vilja ha receptet? Skriv då en kommentar! :)

Nu ska jag bara ta det lugnt till middagen, sedan blir det plugg efter det!



Maddes "pusspose" mit dem gelben Hut auf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback