I need you right now

Min uppdatering idag har varit kass, men jag skyller på mitt kassa humör. Kände inte peppen för någonting, förutom att umgås med mina fina tjejer Emelie och Fellepelle. Först såg jag och Emelie på "A walk to remember" och jag var påväg att gråta flera gånger. Kanske p.g.a. mitt instabila humör, eller för att filmen är så fantastiskt fin? Fellepelle hälsade också på mitt under den sorgliga delen, så då blev det skratt. Lika bra det med! Därefter satt vi och pratade ett tag och hade det mysigt. Gillas!

Nu ska jag strax lägga mig och sova och hoppas på en bättre morgondag! Naturvetenskapsprogrammet tar verkligen musten ur en!





Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHA, tur man är en skönhet!!

2010-10-06 @ 15:41:51
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback