I tried to run, but I didn't get far enough

Torsdag den 14/10-10

Idag var det en "Hallelujah" dag, dvs. höstens första snö kom! Eller, det var till början rätt blandat regn med snö, men under dagen gick det över till snö. Jag som ÄLSKAR snö blev genast på ett superbra humör, även fast det var slalskigt ute och man fick gå omkring med sockar på skolan för att de var blöta. Ingenting jag klagar på iallafall! Nu hoppas jag bara att det kan bli kallare ute så att snön blir mer fluffig=pudersnö. Det gillar vi!

Jag fick även tillbaka mitt engelskaprov idag och jag blev riktigt lycklig över mitt starka VG! Kändes riktigt skönt att börja skolan med VG i fysik, MVG i biologi och VG i engelska. Wunderbar!

Jag kom för en liten stund sedan hem från sången och den gick riktigt bra, peppar nu inför den kommande konserten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback