If perfect is what you're searching stay the same

Söndag den 17/10-10

God förmiddag! Sitter nu och lyssnar på musik och är riktigt trött. Varför vet jag inte eftersom jag sov 9 timmar i natt. Kan vara p.g.a. mina dryga två timmar med plugg eller dylikt. Känner mig iallafall inte på ett jättebra humör, men det gör man väl aldrig då man är trött?

Gårdagen var riktigt trevlig med först Linn, då vi började se på "Love Actually". Efter ett tag joinade även Adam och Alle oss. Så, som ni kanske kan gissa, såg vi klar filmen och sedan kollade vi runt på lite youtube-klipp tills vi insåg att klockan blev mycket. Så vi började vandra hem i kylan, snackade lite och vid kvart i ett var jag hemma.

Nu hade jag tänkt gå ut och ta lite kort. Vädret är egentligen lite kasst, men jag känner bara för att gå ut och röra på mig. Kände nämligen av min benhinna även igår då jag var ute och sprang, så jag ska försöka att ta det lugnt med joggingen. Så istället går jag nog ut och går en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback