I'm gotta get ya

Fredag den 22/10-10

Hallå! Sitter just nu och lyssnar på musik, medan jag peppar mig själv till kvällens ståhej. Tror att det kommer att bli sjukt roligt att vara på Leos lekland med klassen. Delvis för att det..är ett lekland och delvis för att klassen är som den är. Ska ta med mig kameran också, så vi får se om det blir några bilder tagna.

Dagen har gått fort, snabbt och kanske inte jättesmidigt. Fysiklabb som sista lektion är ingenting man gillar, men på kemilabben rockade jag och Carro. Allt gick verkligen perfect! Gick också bra på fysiken, men man är väl inte alltid pepp på fysik, om man nu är det någonsin?

Har ni hört talas om ett objektiv som kallas "Fisheye"? Inte? Då har ni säkert sett bilder. Objektivet förvränger bilden så att mittpunkten blir större än det övriga, alltså, det blir som en slags bubbla. Detta är ett objektiv jag verkligen skulle vilja införskaffa, men det kostar lite pengar..

Ingenting jag egentligen skulle vilja betala, men ändå..det är otroligt coolt, eller hur?

Nu snart sticker jag och min ömma moder och hämtar upp några i klassen, sedan beger vi oss ut på nya upptåg!


Kommentarer
Postat av: felicia

Ett tips, kolla blocket. Finns ibland fisheye för halvpriset eller så

2010-10-23 @ 15:25:53
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback