I'm holding your hand and you're my superman!

Har just nu fixat till mig lite och väntar nu på att Adam ska knacka på dörren. Har ingen aning om vad vi ska hitta på, blir väl att se på film eller liknande. Tror iallafall att det kommer att bli bra :)

Som ni vet skulle jag fara ut och springa idag och det gick åt h*lvete! Efter 3 kilometer orkade inte mina ben längre, jag kände nämligen av benhinnorna, vilket ALDRIG har hänt mig tidigare! Jag blev skräckslagen eftersom det kändes som att smalbenen skulle gå av! Så jag gick haltandes hem, som då betydde dryga 3 kilometer till och snyftade lite smått. Oj, det var verkligen jättehemskt! Det kändes precis som att vaderna bara skulle knäckas och gå av. Hoppas att det bara var någonting tillfälligt, annars måste jag fara och kolla upp det. Kan inte leva utan min jogging!



Haha nu står han nere i hallen och ropar, vi hörs!♥


Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Absolut! ♥

2010-10-10 @ 12:30:20
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback