I'm moving on

Lördag den 9/10-10

God förmiddag! Smuten i mitt rum är nu som uppsugen och det känns, en aning fräschare. Ska strax ut och springa, så att även jag känner mig fräschare. Är det bara jag som känner mig..renare då jag sitter och pustar ut efter en lång joggingrunda? Jag tycker inte att det är duschen som friskar upp mig, mer svetten. Kanske bara jag som är äcklig?

Jag såg för övrigt vårat klassfoto igår hemma hos Elmira och vad ska man säga? Jag kommer i år inte att skämma ut mig lika hårt som förra året iallafall och det känns skönt!

Ikväll blir det att vara med Adam, blir toppen!




Kommentarer
Postat av: nath

sv; tack så mkt :D

härligt att höra=) jodå, det är bra med mig!

2010-10-09 @ 16:38:10
URL: http://itsnathalie.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag svarar på lite kommentarer nu och ska snart laga lite mat. Hoppas du får en fin kväll med Adam :)

2010-10-09 @ 17:53:42
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback