In the night wait up for you

Lördag den 16/10-10

God förmiddag! Är nu helt slut i huvudet efter drygt tre timmars plugg(OBS att jag tittade på tv medan jag pluggade). Har även tittat lite på fotboll mellan Sunnanå och Lindköping om jag minns rätt. Man måste väl titta då ett norrländskt lag spelar, eller hur? Jag ska dock säga såhär: Jag och mamma trodde att Sunnanå bar blå dräkter eftersom de haft det förut. Så vi satt i nästan en hel halvlek och hejjade på fel lag. En aning pinsamt kanske..

Nu ska jag byta om och sedan bege mig ut på en joggingtur. Hoppas innerligt att jag inte känner av mina benhinnor. Ska nog ta det lite lugnare idag och springa inne i skogen så att underlaget blir så bra som möjligt!

PS. Kom ihåg att gissa på "Finn x antal fel" - inlägget!




Kommentarer
Postat av: Christie

din lboogg är supe bra :D

2010-10-18 @ 17:05:37
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback