Please don't let me go

Jag har suttit konstant och pluggat både tyska och kemi, i hela två timmar blev det! Mellan halv sju och halv nio. Kan säga att jag var och är rätt död i huvudet just nu. Så nu ska jag bege mig mot sängen och sova. Även fast jag sov grymt mycket förra natten är jag fortfarande lika trött som igår. Borde börja lägga mig tidigare!

Såg detta program med mor och far ikväll och jag kan inget annat än le då jag ser dem. Påminner lite om "I en annan del av köping", men heter "Elvis i glada hudik". Det handlar om ett gäng utvecklingsstörda, som älskar att spela teater. Serien handlar om deras konsert "Elvis" som de spelar landet runt, men det stora målet är att komma till New York. Jag rekommenderar er starkt att se det på Svtplay, för de är verkligen charmiga!



..och min absoluta favorit är Bo Östlin, eller som han också kallas, "Bosse". Ni känner säkert igen en annan person som medverkar i ICA-reklamerna?

Nu mina vänner, väntar sängen!


Kommentarer
Postat av: felicia

SV: men de tär jag väl ? :$ bar ainte så jätteofta

2010-10-13 @ 17:00:45
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/
Postat av: linn

Sv. Låter som en jättebra idé! Har match på dan, men det hindrar ju inte ;)

2010-10-13 @ 17:16:36
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback