Please don't stop the rain

Onsdag den 13/10-10

Hallå, late update! Sitter nu och pluggar genom tyskan en sista gång. Känner mig till 98% säker, men grammatiken ska då alltid krångla. Hur man än vrider och vänder på det. Dock känner jag att jag kan det, men det lär visas på provresultatet!

Skolan idag var riktigt härlig med FB där vi fotade i fotostudion. Riktigt vackra bilder med mig, Daniel och Maja! Otroligt härliga personer det där, made my day! Att vi sedan tränade på pjäsen vi ska spela upp imorgon gjorde inte dagen sämre. Mitt och Filips handslag will rule the world, förhoppningsvis. Efter det matte och sedan volleyboll där jag blev attackerad av både Elmira, Fredy och Mimmi som alla ville "sätta på mig". Därefter volleyboll for real och det var..najs!

Nu ska jag återgå till plugget, sedan sticker jag till Victor som det var år och dagar sedan jag var med. Blir toppen!



En b-rud med risigt hår, men med ett smile som är all over the place!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback