Shoot me right now

Hallå! Ursäktar min uppdatering, inte sådär superduperbäst för tillfället, men jag skyller åter igen på att mitt liv inte är lika intressant som kissies eller kenzas. Är bara glad att jag har er, läsare, som orkar att läsa bloggen!

Som jag skrev tidigare, så skulle jag sälja fika på Clemensnäs A-lags träning, men det var tydligen fullt över allt där vi skulle jobba. Så jag och mor min kunde gott och väl sätta oss och titta på matchen istället. Vilket i sig var mycket bättre än att jobba! Träffade även Viktor där, så vi satt och snackade genom hela matchen. Jag missade vissa mål också, så jag var väl inte jätteinsatt i spelet.



Jag tog med mig kameran, men belysningen där inne är så..konstig. Så jag lyckades inte alls få till några bra bilder. Den ovan var nog en utav de "bästa".

Efter ett x antal timmar inne i arenan, då mina fötter var bortdomnade, började jag och min lillebror vandringen tillbaka hem. Kan säga att de sista metrarna var outlidliga. Värmen var alltså rätt inbjudande. Så jag åt en sen middag och for sedan hem till Linn för att titta på "Tarzan". Så otroligt fin film. Både jag och Linn grät under en viss scen, men vi är alltid sådana. Gråter till Disneyfilmer, haha. Tack för att jag har dig!♥

Nu ska jag bege mig mot sängen, imorgon börjar skolan om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback