We are the champions of the world

Jag är nu hemma efter en dag som började helt okej och slutade väl helt okej.

  • Fotografiska bilden var - rolig
  • Svenskan var - tråkig
  • Lunchen var - otroligt gooo med risgrynsgröt som serverades.
  • Matteprovet var - ganska svårt, men jag tror att jag har säkrat ett VG iallafall!
  • Idrotten var - helt okej, vi gymmade lite = träningsvärk.
  • Middagen på stan med Rebecka, Malin och Simon var - riktigt trevlig!
  • Bussen hem blev försenad en kvart p.g.a. ett försenat tåg - inte jätte roligt.

Jag känner ingen pepp alls att skriva mer utförligt än så här. Nu ska jag kolla genom engelskan och sedan börja skriva på en engelskanyhet som jag ska redovisa på måndag. Hallelujah!


Kommentarer
Postat av: felicia

SV:Meen det måste du berätta sen :]

2010-10-20 @ 22:50:15
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback