You can make me suffer..

Ni får ursäkta min otroligt tråkiga blogg. Mitt liv består till 90% av plugg(om man inkluderar skolan till plugg). Resten av min lediga tid sover jag eller..gör ingenting. Känns väldigt jobbigt just nu, men jag kämpar på. Förvånar mig inte alls om jag skulle få någon kommmentar liknande "Men herregud, du valde natur? Vad trodde du?!" Visserligen valde jag Natur och jag visste vad jag gav mig in på, men ibland är det tillåtet att klaga. Ibland måste man få känna att man inte får någon egentid, bara plugg plugg plugg. Jag ska dock kämpa den kommande veckan som består av tre läxor, två prov, en muntlig redovisning och ihållande av en gympalektion. Jag har klarat det förut och ska klara det igen! Allt gäller bara planeringen! :)

Imorgon ska jag dock göra bort lite av inlämningsuppgiften under hålet, sedan har vi två labbar och efter det slutar vi. Jag åker hem, fixar till lite hemma och sedan beger jag mig in till stan igen för att fara på klassfest. Kommer att bli riktigt bra! Tar då med mig mina bullar som jag bakade ikväll - Chokladbullar!



Ser de inte lite gooa ut?
Nu-> sängen!


Kommentarer
Postat av: Christian

Men herregud, du valde natur? Vad trodde du?! ;)

2010-10-22 @ 09:10:13
URL: http://bulthornet.blogg.se/
Postat av: Micke

Jadu, tur du är smart så du fixar alla prov och grejer rätt så lätt :)



Btw, de där bullarna såg djuriskt goda ut! Speciellt nu då jag sitter och är hungrig för jag inte har något direkt hemma att äta. Man får skylla sig själv.

Hur lyckas du hålla din vikt när du ofta verkar äta glass,godis och bullar? Du måste ha en grym förbränning.

2010-10-22 @ 23:03:53
URL: http://nifida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback