Because I love you too much baby

ATTANS! Jag glömde totalt bort att gratta min otroligt fina vän Linnea idag på bloggen! Till och med på morgonen ÄVEN fast jag hade gett mgi själv en påminnelse lapp. Ibland är man verkligen i sin egna värld. Så på skolan i matsalen ropade hon på mig och ja då kunde alla kugghjulen sammarbeta. Fick lite dåligt samvete faktiskt. SÅ, only for you: GRATTIS BRUDEN!♥



Även fast bilden är svartvit, så ser man att jag var en aning brun... Ibland, eller oftast, önskar man ju att man var brun året om. Sedan kan ni väl bortse att jag ser ut som en galen brud.

På sången fick jag dessutom min sånglärare att gråta då jag sjöng "Because - The Beatles". Då känner man sig riktigt duktig.


Kommentarer
Postat av: Micke

Det var inte för det skar i öronen på läraren då av sången? ;D Nä jag skämtar bara. Som sagt, jag tycker det verkar som du är bra på allt... lite skrämmande :S



Hur långt stötte du i kulstötningen föresten?

2010-09-23 @ 20:07:37
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: ARTONÅRINGEN!!!!

HAHAHAH O I HELVETES HELVETE HUR SÅG MAN UT... ja man får ju inte bli för het;D

tack baby!! (L) och det är lugnt, bättre sent än aldrig;-)

2010-09-23 @ 22:23:45
URL: http://lbtheone.blogg.se/
Postat av: Shamil

Hej =)

Ville bara säga att du har en härlig blogg =)

det var kul att kika :P

2010-09-29 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback