Close your eyes and count to ten

Nu har jag gjort klar tyskan, kollat genom fysiken och städat övervåningen. Denna dag har jag verkligen gjort nytta känner jag. En aning stolt är jag väl. Nu ska jag knyta på mig joggingskorna och fara ut och springa i en perfekt värme och en underbar solnedgång! Åh jag är på ett underbart humör!

Föressten gott folk. Min garderob innehåller 10 skjortor så ni vet och jag har redan spanat in två till på stan. Hur kommer detta sluta?!



En underbart vacker låt!


Kommentarer
Postat av: Micke

Det är fint med tjejer i skjorta också så skaffa så många du vill tycker då jag :)

Föresten kom jag på en grej. Har du sett filmen "White chicks"? Samma skådis som i Senseless och också en komedi (inte lika bra såklart, men inte kass)Ville bara tipsa dig.

2010-09-07 @ 20:07:19
URL: http://nifida.blogg.se/
Postat av: Robin

Det slutar i tolv skjortor! Visst var jag vitsig? =)

2010-09-07 @ 21:37:52
Postat av: Emma

Sv: HAHAHA åh, din kommentar var underbar.



Förresten, jag har 9 skjortor. Ska köpa tre till...

2010-09-07 @ 22:13:26
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/
Postat av: felicia

SV: Haha, inte länge kvar nu...

Vi får se, har en jävla massa läxa till på torsdag och fredag och ska till stan och fixa linser OSV efter skolan men om jag hinner så kommer jag OFC, men lovar inget =)

2010-09-07 @ 22:15:27
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback