Don't let go, never give up it's such a wonderful life.

Jag och Rebecka tog en snabbis ner till konsum och införskaffade oss lite chips till våran filmkväll. Vi stannade dock vid mitt matbord och började prata, prata, prata, prata. Man kan verkligen snacka med den tjejen om allt och det är någonting jag saknar då vi inte ses så ofta. Nu tar vi och rycker upp oss va?



Nu snart ska jag bege mig mot sängen. Sov dock rätt länge idag så jag lär nog inte somna på ett tag, men då kan jag berätta för er att jag har börjat sticka ett par tjocksockar! I 9:an stickade jag ett par där ena socken var svart/vit och andra socken var grå/vit, men nu ska jag sticka ett par RÖDA! Har redan kommit en bit på vägen..




Kommentarer
Postat av: felicia

Så gulligt att du stickar! lille mormor :$

2010-09-20 @ 14:52:13
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback