Don't let go

Fredag den 17/9-10

Eftersom September är en månad då många fyller år så kan jag åter igen gratta min kära vän Olivia som fyller 17 år idag. Grattis åter igen vännen!♥

Idag har det varit väldigt chill med fotografisk bild på morgonen där vi fick börja med Photoshop. Kan säga att en inre lycka spred sig snabbt då jag fick höra "Och idag ska vi börja så smått med Photoshop..". Det tog mig ca. 15 minuter att fatta grunderna och fick mig att inse att Gimp är SÅHÄR mycket svårare. Är dock synd att PS är så pass dyrt att köpa, fast man kan också vara olaglig..

Efter det hade vi en räknestuga där vi räknade lite kemi. Jo, vi räknar så pass mycket att vi måste använda oss av våra vackra och stora miniräknare. Kan lägga upp några bilder senare på min fina vän! Efter det började vi med biologilabben, som innebar att man skulle hälsa på fem kända människor(=människor man känner) och sedan 5 okända. Gick rätt snabbt att hälsa på fem kända och jag fick mig även 4 nya vänner. Även om mina fina "vänner" i klassen säger: Madde, du har inga vänner.. Jag känner mig älskad.

Efter våran otroligt sköna kortdag gick jag, Ramona och Elin lite på stan och införskaffade lite nödvändigheter så som smink. Efter det splittrades vi från Ramona och gick vidare för att ta en fika. Otroligt mysigt då det regnade ute! Därefter träffade jag Jakob en stund och pratade och hoppade sedan på bussen hem.



And look here, TADA! Jag har ÄNTLIGEN lärt mig hur man kan ända färg på enskilda områden på bilder. Jag är riktigt stolt och glad över mig själv.


Kommentarer
Postat av: olivia

tack mäddie :D

2010-09-19 @ 11:16:13
URL: http://oliviaak.blogspot.com
Postat av: fortfarande olivia, bara några år äldre

Av någon anledning klickade jag mig tillbaka enda hit, tänka sig att man fick sig ett grattis på bloggen;) Hoppas allt är bra med dig Madde, var längesen vi talade vid:) KRAAAAAM

Svar: Du har verkligen kämpat på med andra ord!;) Det var det verkligen! Med mig är det bara bra. Hoppas det är bra med dig med!! KRAM
Madelené Karlsson

2014-02-10 @ 23:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback